אישה, סמל הצלחה

שיווק חכם באינטרנט

אם עד לפני עשור התבסס עולם הפרסום על המדיה הכתובה והאנלוגית, הרי שבשנת 2015 ניתן להכריז ללא היסוס – המהפכה הושלמה! יחי העידן האינטרנטי! במציאות השיווק והפרסום של זמננו, מקדישה כל חברה נתח מכובד מתמהיל השיווק שלה לתחום ה”און ליין”, כולל אתרים, באנרים, רשתות חבריות, פרסומות קופצות, פרסומות סמויות ושלל שיטות וטכניקות להגיע לעיניו ולליבו של הגולש. מצד שני, אין טוב בלי רע. ה”הצפה” של שוק האינטרנט בשטחי פרסום, אתרים ושיטות שונות ומשונות, גרמה לכך ששיווק לא נכון ומדויק עלול לגרום לכם לבזבז סכומי כסף גבוהים ללא סיבה.

על מנת ליצור שיווק חכם באינטרנט או מה שמכונה לעיתים פרסום אפקטיבי חשוב לדעת הכל על קהל היעד שלכם. בן כמה הוא? מאיזה מין? מה הרגלי הגלישה שלו? לאילו אמצעי תקשורת הוא נחשף ביום יום? מהם הרגלי הקנייה שלו? ושלל שאלות נוספות שעליכם לענות. כך תוכלו לבחור בחכמה את המקום הנכון לתמהיל השיווק שלכם, הזמנים הראויים ודרך הפנייה לקהל הזה.

 מהם יתרונות הפרסום באינטרנט – מיקוד, עלויות ויעילות

  • קהל ממוקד – שלט פרסום מגיע גם לעיניי העולה החדשה שלא דוברת עברית, הילדה בת ה-5, הגבר שלא עושה קניות לבית, התיירים שקפצו לבקר בארץ הקודש וכו’. פרסום באתר ייעודי מביא רק את מי שאתם צריכים. ממוקד יותר, יעיל יותר, אפקטיבי הרבה יותר.
  • פרסום אפקטיבי מיידי– תשכחו מלחכות להדפסת העיתון או להפקה ארוכה ולעיתים מסובכת של פרסומת ברדיו או בטלוויזיה. באינטרנט הקצב מהיר יותר. החלטות מתקבלות ומבוצעות בזמן קצר. וכשזמן שווה כסף, לנקודה זו משמעות גבוהה.
  • בדיקת הצלחת הפרסום און ליין – תוכנות מתקדמות מאפשרות לכם לדעת הכל על הצלחת האפקט השיווקי: כמה אנשים בדקו את הפרסום שלכם? כמה זמן הם שהו בקישור או באתר? כמה מהם ביצעו פעולת רכישה? וכו’. כך ניתן לשנות, להוסיף, לבטל, לשדרג בכל רגע ובזמן אמת.
  • עלויות – זול הרבה יותר ממרבית שיטות הפרסום הקיימות בישראל. ובניגוד למצב במרבית המקרים, במקרה הזה “על מה שזול, משלמים ביוקר” ממש לא תופס. אין גם התחייבויות מבעוד מועד לזמני שידור / כמות הדפסות.
  • יעילות – מחקרים גילו שיעילות הפרסום והשיווק באינטרנט גבוהים פי כמה משאר אמצעי הפרסום בקטגוריית הוצאות מול הכנסות. לא מפתיע בהתחשב בזה שאנשים גולשים יותר מאשר צופים או קוראים (עיתונים ומגזינים), מה גם ש”מוזת” הקנייה גבוהה יותר מול המחשב מאשר במיטה מול הטלוויזיה או העיתון.

לסיכום: ע”מ ליצור שיווק חכם באינטרנט, רצוי ומומלץ למקד אל קהל היעד שלכם בצורה מדוקדקת ויעילה.

אהיה הראשון לדרג
Call Now Button
1
היי נעים מאוד, שמי גילי ואני כאן כדי לסייע לך בכל שאלה.
Powered by
דילוג לתוכן