סטארט - שירותי מחשוב לעסקים | לוגו

ניהול שרתים

ניהול שרתים לעסקים

תפקיד שרתים במערך המחשוב הינו חשוב ביותר. השרת מתפקד כמוח המרכזי ומספק לחברה עבודה חלקה ועקבית מול כל מערכות המידע הדואר והאינטרנט. תפקידו של השרת יכול להיות מגוון מאוד.

חוות שרתים

הביטוי חוות שרתים לרוב מתייחס לאזורים גדולים המאחסנים בתוכם שרתים רבים, ישנם חברות רבות המאפשרות השכרת שטח אחסון לשרת פרטי לעסק ובכך מאפשרות לעסק לקבל את כל תפקידי השרת ללא הצורך בלרכוש שרת אישי, חברות גדולות יותר יעדיפו ליצור חוות שרתים פרטית אצלם. השכרת שרת מחוות השרתים יכול לתת מענה מצוין מבחינת חיסכון בעלויות כספיות ויעלות מבחינת התחזוקה הכללית של השרת. שירותי מחשוב לעסקים וניהול השרתים מתבצע על ידי צוות מקומי. הבעיה היחידה שהרבה אנשים חוששים ממנה היא הצורך ברוחב פס אינטרנט רחב יחסית כדי לאפשר את הגישה לשרת ובארץ עדיין אין פתרון טוב לעסקים הקטנים אשר נתקלים בהרבה בעיות גלישה.

ניהול שרת

תפקידי שרתים

שרתי Exchange
כ98% מהתקשורת שעוברת במשרד או מחוצה לו עוברת באמצעות דואר אלקטרוני. מידע זה רצוי שיהיה מנוהל במקום אחד שמסוגל לאחסן לתזמן ולהעביר אותו בצורה חלקה. שרתי ה- Exchange מאפשרים לנו לנהל את מערך הדואר שלנו בצורה נכונה וחלקה. לנהל ולשתף לוחות זמנים. ליצור לוח משימות כללי ואינדיבידואלי ולחלק את סדר העדיפות לפי רמת המשתמש ודרישותיו. כיום ישנם שרתי דואר בענן שיכולים לספק את אותה העבודה ללא צורך ברכישת שרת פיזי.

שרת SQL
שרת SQLשרת ה- SQL נועד לאחסן ולנהל בסיסיי נתונים על גבי חומרה חזקה ובכך לאפשר ביצוע של מספר פעולות בבאת אחת . השרת יכול לתת שירות למערכות CRM, SAP, ERP. כמו כן גם לתוכנות כגון חשבשבת, עודכ”נית ועוד..

שרת SharePoint
שרת Sharepointמערכת SharePoint הינה מערכת מבוססת Web בעלת מספר יכולות עיקריות המהוות ביחד את התשובה השלמה לניהול ידע בארגון. אתרי SharePoint מספקים תשתית אחת לשיתוף מסמכים עם עמיתים, ניהול פרויקטים ופרסום מידע.

ב-SharePoint קיימים כלים לניהול קהילות ושיתוף פעולה על גבי פלטפורמה משותפת שמאפשרת לאנשים לחלוק רעיונות ולעבוד ביחד כפי שהם רוצים.

שרת FTP
ראשי תיבות של File Transfer Protocol. שרותי ה-FTP מאפשרים העברת קבצים דרך ה-WEB. בכך ניתן לשתף ולהעביר קבצים גדולים ישירות לשרת החברה מכל מקום בעולם בצורה חלקה או מאובטחת.

שרת מדפסות ופקסים
תכונה זאת מאפשרת לנהל את תור ההדפסה ושליחת הפקסים במשרד. לחלק עדיפויות לבזר את תור ההדפסה למדפסות השונות במשרד

אחד האתגרים הגדולים הוא תחזוקה והקמה של שרת. כאשר מקמים שרת חדש בחברה ולעיתים גם לצורך תחזוקה, יש לכבות את השרת. הדבר גורם ל- Down time, שלומר זמן ללא פעילות עסקית.
ב-IT-START אנו מתחייבים למינימום Down time על ידי תכנון מראש של כך צעד ובמחשבה שמתחילה בראש ובראשנה בצרכי הלקוח.

קראו גם על השירותים הבאים שלנו

סטארט - שירותי מחשוב לעסקים | אייקון

חברת סטארט שירותי מחשוב – מספקת מגוון פתרונות טכנולוגיים לעסקים וחברות. בנוסף, ניתן למצוא אצלנו חבילות משתלמות ובמחירים אטרקטיביים במיוחד!

השאירו פרטים
סטארט ברשת

תוכן עניינים

המאמרים החדשים באתר
HOME

Call now: +972 77-8040307 New reading Welcome to IT-START Your partners for business-technological success Nice to meet you, IT START. Our role is to ensure

סקר ניהול סיכונים

ניהול סיכונים הוא היבט מכריע בכל עסק. זה כרוך בזיהוי סיכונים פוטנציאליים ופיתוח אסטרטגיות לצמצום או לסילוקם. סקר ניהול סיכונים הוא כלי המשמש להערכת שיטות

נוהל אבטחת מידע בארגון

ככל שהטכנולוגיה ממשיכה להתקדם, ארגונים נעשים תלויים יותר ויותר במערכות מידע דיגיטליות כדי לאחסן ולעבד נתונים עסקיים. זה הופך את אבטחת המידע לחיונית עבור עסקים

סקר סיכוני IT

הטכנולוגיה שינתה את המשחק עבור עסקים רבים במונחים של יעילות, פרודוקטיביות וחדשנות. עם זאת, עם הטכנולוגיה המתקדמת מביא עימה את כל נושאי סיכוני אבטחת מידע

נוהל אבטחת מידע

בעידן הדיגיטלי של היום, נתונים הם אחד הנכסים היקרים ביותר לעסקים יכולים להחזיק. ממידע פיננסי ועד נתוני לקוחות, חברות מסתמכות במידה רבה על הנתונים שהן

Translate »
Call Now Button