מסלולי עבודה

החברה מציעה מסלולי שירות שונים, המתאימים לדרישות המגוונות של לקוחותיה:

מסלול ריטיינר

 שירותי מחשוב לזמנים קבועים מראש בכל חודש.
התשלום הינו של סכום קבוע שנקבע מראש. מסלול זה מונע את הצורך בחישוב של שעות ושל זמני קריאות, ומאפשר מתן תמיכה זמין ומידי לפתרון כל בעיה בתחום המחשוב במשרד.

מסלול בנק שעות

במסלול זה רוכש הלקוח מספר שעות שירות מראש, כאשר יש לרכוש מינימום של 20 שעות.

זמן העבודה של טכנאי החברה מנוכה מבנק השעות, כאשר כל עבודה נרשמת ומקוטלגת לצורכי מעקב.

ניתן לרכוש מספר בלתי מוגבל של שעות במסגרת המסלול.

מסלול לפי פרויקט

בנוסף לשירותי תמיכה ותחזוקה לאחרונה אנו עסוקים הרבה גם באינטגרציה לשירותי ענן ועבודה אירגונית. הפרויקטים מתוכנים לשלבים מדודים שמאפשרים לתהליך המעבר להיות נוח ופשוט מצד הלקוח. מעבר לשירותי ענן כמו אופיס 365 ולעבודה אירגונית מתבצעים באופן מיקצועי ושקוף.

מסלול קריאה אקראית

במסלול זה מחויב הלקוח על פי קריאה. מסלול זה מתאים ללקוחות קטנים הנזקקים לשירותי מחשוב לעיתים רחוקות.

אהיה הראשון לדרג
Call Now Button
1
היי נעים מאוד, שמי גילי ואני כאן כדי לסייע לך בכל שאלה.
Powered by
דילוג לתוכן